Přepravné a platba

 

Způsoby platby

1) Platba bankovním převodem

Před expedicí zboží Vám bude nejprve vystavena faktura, po připsání fakturační částky na náš účet Vám bude zboží odesláno. O expedici budete informováni e-mailem. Zásilka Vám bude dopravena na adresu uvedenou v objednávce.

2) Dobírka

O expedici zboží budete informováni e-mailem. Zásilka Vám bude dopravena na adresu uvedenou v objednávce. Před expedicí bude vystavena faktura, kterou zaplatíte přepravci při převzetí zásilky.

 

      Dobírkový poplatek

  • Česká republika:  30 Kč   
  • Slovensko: pouze platba převodem z účtu !!!

 

Přepravné

 

  •            Při objednávce v hodnotě nad 3.000 Kč je přepravné po ČR zdarma
  • Při objednávce v hodnotě   do 3.000 Kč je cena přepravy po ČR  100 Kč
  • Slovensko: cena přepravy zásilky je vždy   300 Kč

                                            

Stanovené ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Přepravu zásilek po ČR nám zajišťuje přepravní společnost GLS Czech Republic, s.r.o.

 

Termín dodání zboží 

Objednané zboží vám doručíme na uvedenou adresu v časovém rozmezí 3 – 5 dnů od Vaší objednávky, a to v závislosti na Vámi zvoleném způsobu platby. V případě platby převodem z účtu Vám bude zboží odesláno po připsání fakturační částky na náš účet.

 

Způsob dodání zboží

Vaše provedená objednávka bude námi zpracována, následně předána k zajištění dopravy zboží přepravní společnosti.

Řidič zásilkové služby Vás bude sám kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle v den expedice Vaší zásilky. Standardní čas doručení je 8.00 – 18.00 hodin. Přesný čas doručení nelze určit.

 

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte tuto závadu přímo řidiči a zkontrolujte obsah zásilky. Pokud při rozbalení zjistíte, že obsah zásilky je poškozený a je zřejmé, že poškození bylo způsobeno přepravou, informujte o poškození zboží okamžitě řidiče nebo bez prodlení přepravce nejpozději následující pracovní den. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Ve vlastním zájmu nepoškoďte obal při vybalování zboží a po určitou dobu jej ponechte uschován.

Close Menu
×
×

Cart